1. Sa constientizam in primul rand ca greutatea in exces reprezinta o problema de sanatate. 
Nu este o problema estetica, ci una cu implicatii mari in sanatatea noastra. 
2. Sa incercam sa ne cunoastem cat mai bine, sa incercam sa ne detasam si sa ne analizam comportamentul alimentar. 
3. Daca aveam o problema cu greutatea, sa nu incercam sa gasim solutii minune
4. Sa nu ne apucam de diete foarte stricte, care ne dezechilibreaza metabolismul si ne pot face rau pe termen lung. 
5. Sa cerem sfatul unui medic nutritionist care ne poate ajuta sa adoptam un stil de viata sanatos, adaptat ritmului nostru si activitatii noastre.
6. Sa ne schimbam obiceiurile nesanatoase cu altele care sa fie benefice corpului si psihicului nostru. 
7. ️Inainte sa incepem orice dieta, sa facem analize de sange. 
8. ️Sa constientizam ca nu exista scurtaturi, ci doar alegeri sanatoase pe termen lung. 
9. 95% din timp sa facem ce trebuie, in 5% din timp sa ne permitem mici capricii. 
10. Sa nu ne fie teama sa mergem la psiholog in cazul in care suspectam ca mancam pe fond emotional, pentru a suplini alte neajunsuri.

Dr. Claudia Rascu, medic nutritionist si Ana Chiriac, psihoterapeut - specialisti Life&Sports Clinic